Tandarts Morshedi Global Header

Soepele communicatie

Huisregels voor patiënten

Om ervoor te zorgen dat alles soepel verloopt in onze praktijk, hebben we bij Tandarts Morshedi een aantal huisregels. Deze regels zijn er om de communicatie tussen u en de praktijk soepel te laten verlopen en er geen onduidelijkheden ontstaan. Lees hier wat we van u vragen als u onze praktijk bezoekt.

Neem direct contact op Onze veelgestelde vragen
×

Bij pijnklachten

Bij pijnklachten aan uw kaak of in uw mond kunt u van maandag tot en met donderdag tot 11:00 uur bellen. Indien noodzakelijk wordt u zo mogelijk nog dezelfde dag geholpen.
Wij adviseren u om tweemaal per jaar bij ons langs te komen voor de halfjaarlijkse controle. Ook wanneer de tandarts u een vervolgbehandeling heeft voorgeschreven die binnen dezelfde maand van de halfjaarlijkse controle zal plaatsvinden.

De reden voor dit dringende advies is dat wanneer u uw gebit goed verzorgt en regelmatig laat controleren, u minder kans heeft op pijnklachten en tandheelkundige problemen.


Afzeggen afspraken

Het afzeggen van afspraken kan alleen telefonisch en minimaal 24 uur van te voren. Afspraken die langer dan 15 minuten duren, moeten minimaal 48 uur van te voren worden afgezegd. Wij zijn op vrijdag gesloten, houdt u hier rekening mee als u een afspraak op maandag hebt staan! Op deze manier kunnen we op de vrijgekomen afspraak andere patiënten inplannen. Feestdagen gelden niet als werkdag.

Bij niet of niet tijdig afzeggen van uw afspraak brengen wij kosten in rekening.